Praktikantprogrammet 2023 full igång!

Vårt Praktikantprogram 2023 har nu varit igång i en månad och vi frågade praktikanterna om deras upplevelse av Exalt hittills?

Jonas Wiking:
”- Arbetsmiljön är toppen! Alla är så professionella, hjälpsamma och positivt inställda och det smittar av sig. Det känns som att man aldrig kan få slut på energi. Jag tycker verkligen om idén om att man inte bara jobbar bra ihop utan att man också väljer att göra roliga saker tillsammans både under och efter arbetstid, t.ex. taco-lunchen, som höjer arbetsmoralen samtidigt som alla har trevligt. Jag ska erkänna att tanken av att praktisera kändes lite läskigt men här på Exalt så känner man sig mer som en del av arbetet och kollegorna än bara en ny praktikant. Man får verkligen en känsla att man är välkommen och den känslan kan man inte sätta ett pris på. Ett drömföretag helt enkelt.”

Marcus Lindberg:
”- Litet men otroligt kompetenta och trevliga kollegor med stora mål.”

Dawid Stojanowski:
”- Jag börjar se på Exalt på ett speciellt sätt, inte bara som en arbetsplats där alla anställda är för att dem måste, utan att alla är här för att dem vill. Kontoret är väldigt fint och lugnt, allting är organiserat, helt enkelt man känner sig välkommen på riktigt. Exalt är inte som andra företag, här ser man verkligen att folk lägger ner bra mängd av energi till sitt arbete.”